Fredagen!

I fredags så hade vi fotbollsmatch mot en bibelskola, vi var ett gäng från olika åldrar, jag tror att alla var med i kyrkan, som mötte ett gäng väldigt livskraftiga ungdomar, runt klockan 7 på morgonen. Även om det är jobbigt för stoltheten att erkänna så vann dem mycket lättare än de borde ha gjort.Jag tror att det slutade 3-1 till dem!

Efter kanske 15 minuters intensivt spel i runt 28 grader så kände jag att kroppen la av och jag mådde bara dåligt resten av tiden. Jag orkade inte heller spring längre och det var bara väldigt varmt. Jag tror också Oskar kände av det, så jag stannade vid målet resten av matchen. Men vi ser väldigt mycket fram emot en revansch match senare när vi har vant oss bättre med värmen.

DSC00210

DSC00211 DSC00212

(bilderna är tagna efter matchen på oss som deltog och fotbollsplanen)

Kommentera

